onsdag 21 september 2011

Skriet från (vildmarken) barnafadern

På sms från min älskade make 07.30 imorse...


Eftersom jag inte har en blogg att skrika ut min aversion på så får du den här i ett sms, ok?

OK då kör vi.
Sparkad på natten av ett iskallt barn, lyckas inte stänga av larmet på morgonen, stänger istället av mobilen och tvingas leta upp pin-kod i bokhyllan.

Inget varmvatten i duschen så att jag kan ånga bort det blodblandade snor som bor i min hjärna, på väg till bussen så regnar det trots solsken och blå himmel.

I busskuren hostar jag upp halva min lunga och det smakar som resultat av detta skit i munnen…

Ögat kliar…
Tror du att det är ödet eller någon högre makt som försöker säga mig något?!
Dessutom är jag så glömsk att jag troligtvis skulle glömma att klä på mig om du inte fanns därhemma…

Puss, I love u


Tror det blir lite extra kel och gos ikväll…

Ain't it fun when you taking care of number oneAin't it fun when you feel like you just gotta get a gunAin't it fun when you just can't seem to find your toungeCause you stuck it too deep into something that really stungIt's such fun, ah

AVE!

Inga kommentarer: