torsdag 15 september 2011

Mer bilar mindre bajs

Ögonen forsatt igenklibbade.
Hostan som om vore det en mindre hund snarare än människovalp.
Sålunda VAB.
Promenad och utelek 2 timmar.
Lunch. Ungen frågar var pizzan (gårdagens lunch vars tomatsås som smordes in på valda delar av det inte längre så fräscha köksbordet) tagit vägen = nedsmutsandet sker med berått mod. RÅTTA!
45 min fight om att sova eller att låta bli. Jag vann när krupphostan gjorde det omöjligt att skrika efter pappa, mormor och farmor mer. Dock hade jag ett syfte med att få ner det lilla trollet i sin dagsömn, nämligen att få sitta här och jäsa med en kopp java och tjafsa om mitt liv med er.
Eller inte.
Näpp.
För vi ska gå på bio.
Bilar 2.
Med svensk text och utan 3D.
I Kista.
Kl. 15.15.
Så det så.
Och det kommer gå så bra så bra för jag har just packat 36 olika sorters mutor i min handväska, den numer ickestängbara.
Går det helt åt hell ringer jag polisen så får de komma och omhänderta ungen. :)
Så får det bli.
Återkommer.

AVE!

Inga kommentarer: