tisdag 23 mars 2010

Spillning

Lite uppdatering i all hast.
Mellan uppresningarna av ungen utan balansnerv.
Motala bjuder mest på vin.
Lite vatten dock.
Eller fruset sådant som lika oförtrutet singlar ner från skyn.
Å så spillning.
Till förbannelse.
Hundskit dröjer sig kvar under snön som om vore staden nån sorts jävla djurpark.
Ett vet man nu med säkerhet; Det är fel på Motalas hundägare. De är helt körda.
Jag skiter i att jag låter som en gnällig kärring. Plocka upp efter er FÖR HELVETE. Det som göms i snö försvinner inte. Hett Tips. Blääääääääääääääääää!

I gamla vänners lag vandrar jag på nytt min barndoms stigar.
Kusligt med Bowen i vagnen.
Värst var det i söndags på handbollsläktaren där mitt gamla lag mötte mina gamla ärke konkurrenter. Samma folk på läktaren. samma duktiga ordförande för min hederliga gamla moderklubb.
Jag den enda skillnaden.
Barnvagn och överskottskilon.

Idag bär det av på nya äventyr.
Återkommer ang. detta.
Samt med bilder.

Det är inte vägen som är mödan värd...

AVE!

Inga kommentarer: