måndag 8 mars 2010

Internationella kvinnodagen.
Hurra för alla med höna!
Jag anser att det är lite kontraproduktivt med dylika dagar men för alla medsystrar vill jag ändå spela följande:



På rapport igår kväll rapporterade man att den sedan tidigare utdöende folksporten längdskidåkning nu fått nytt liv. Nu tänker jag sticka ut hakan och hävda följande: Det beror på att det är snö i mellanmjölksriket...
Och på tal om skidåkning, visst var det vackert när Brink klöv mållinjen och vann Vasan! Å på tal om skidåkning och något vacket; Marit Björgens armar. Holy shit!

I fäders spår för framtids segrar.

AVE!

PS. Ni som läser via Facebook, vg besök http://www.filthyflorence.blogspot.com/ för att se videon! DS.

PS 2. Vill inte precisera (eftersom jag speglar bloggen på FB) men vårt sk. husköp innebär radhus i samma kommun som tidigare. Drygt 100 kvadrat och 2 uteplatser, den ena med gräs att stoppa tassarna i i sommar! Så nu är man vuxen på riktigt. De två sista sakerna är nu check - barndop och att bli hemmansägare... DS 2.

1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt steg i vuxenlivet :) Hus ger frihet på nåt vis och jag ser fram emot mer information...När går flytten av stapeln?