måndag 20 oktober 2008

Det är mögel i tak och väggar på jobbet...
Vet inte om man ska skratta eller gråta.

Positiva nyheter:
Ulla fyller år.
Middagen var god.
Holland kvar ovan jord.
Jag har hunnit skriva rent lite anteckningar som legat och dragit.
Lina och jag har städat ssk-expen tills den sken.
Lina och jag har varit ute och gått.
En helg kvar att jobba på denna schemaperiod.
Nobelpriset delas ut även i år.
Bobbo har rena kalsonger.
Ansökan är inskickad.
Man kan räkna ut Kreatinin clearance på fass.se utan några som helst problem eller mattekunskaper.
Neta har blivit farmor.
Adam kan springa en dryg mil utan att stanna.
Sofia kan springa en mil fortare än Adam.
Jag har redan köpt ett gäng julklappar.
Tvättkorgen är bara halvfull.
Jag har 3 cyklar.
Wow funkar perfa, Fimbull kan smyga sig oupptäckt genom fiendeland.
Det finns ett nytt kroppseget sömnmedel som inte tros vara så skadligt för äldre.
Huden är vattentät.
Obama leder.

Come on, det va väl rätt ok öfr en måndagskväll.

Livet är ditt eget, ge bara bort de delar inte vill behålla själv.

AVE!

Inga kommentarer: