söndag 17 juni 2007

1 vecka

Inga större incidenter. Möjligen det faktum att jag när kniven landar på strupen inte riktigt vet min roll... Ledig helg. Familj och firande av nybakad gubbe. Trött. Ffa. igår. Trött bortom all förklaring. Sov bort nästan hela dagen. Lyckades vakna först då jag tryckt i mig motsvarande 45 sockerbitar och en hel kanna kaffe. Tyvärr var klockan då redan 21.00 på kvällen så det var inte så mycket bevänt med mitt uppvaknande. I veckan kommer midsommar. Skit sak samma. Som min mycket kloka man sa: "Är man singel är midsommar en mycket viktig helg då man bara måste få ligga, är man gift räcker det med lite sill och färskpotatis till lunch"... Det är inte utan att Bobbo har en poäng. Undrar bara vad han menar med sill?! Jag ska ju jobba hela helgen så för min del känns till och med sillen lite lätt överflödig. Helgen därpå kommer min belöning (och så mycket sill jag vill!). Då ska jag ha det najs på landet hela helgen.
Borde skriva lite mer om vad som händer på min akutmott. Det kommer.

Inga kommentarer: