fredag 23 oktober 2009

Kollision!

Det sämsta med igår: Blev påkörd bakifrån. Och då menar jag inte att jag ställde mej som en saab och lät Poltava få vad hon tål. Dock var en saab inblandad. What else is new...

Det bästa med igår: Det gick himla bra, bara lite plåt- och plastskador! Owisen vaknade inte ens. Både jag och BoBo kastade oss över bilbarnstolen i tron att vår lilla juvel kommit till skada. Där sov han dock lugnt vidare som vanligt paniskt sugande på sin älskade napp. Ev. har jag lite ont i ryggen och nacken. Jag kan inte riktigt bestämma mej, hade ju nån sorts nackspärr tidigare i veckan.

Det bästa med igår 2: Att ha rätt myndighetspersoner nära till hands!

Det bästa med igår 3: Allt som hände innan krocken. Dvs. gos med Lina och Sixten, vansinnigt god pizza, härlig prommis osv. Se själva:



Efter att ha varit uppe på hästen funderar jag nu på att återinföra Fuck Friday. Vore onekligen på tiden i si fall. Före allt annat skall jag dock nu äta. Något som fungerat som ett gott substitut de senaste 12 månaderna eller så. Och om 2 minter skall jag därför sjunga. För då är det över och Frikadellisen har fått ett hus (hoppas vi)!

Segerns problem är angenämare än nederlagets, men de är inte mindre besvärliga.
(Winston Churchill
)

AVE!

Inga kommentarer: