tisdag 20 oktober 2009

Poltava goes missionary

Ärligt talat.
Poltava blev frikänd.
Har ni hört på maken?
I det snaraste berömdes hon för sitt goda uppförande den lilla tid som passerat sedan slaget till trots. Även om jag inte till fullo håller med så får jag böja mej för expertisen i detta fall, och tacka alla som gratulerat mig till en prima framstjärt. Tack ska ni ha.

Jävlar vad här ska liggas...

Moto Moto har ju också varit inne för service. Han gillade sin doktor jättemycket och visade upp sig från sin allra soligaste sida. Resultatet är dock att han måste in för en noggrannare genomgång på Astrid Lindgren (och till alla eventuella skeptiker: JA vi vågar åka dit!) eftersom han har lite "lösa" höfter (som troligen inte har eller kommer att luxera men behöver en översyn med ultraljud för säkerhets skull). Inte bara lik pappa på utsidan mao!

Idag fyller en av Flodis bästisar. Hipp Hipp Hurra för Smuts! Vi firar med en promenad och ett möte på jobbet! I övrigt har jag fått lite bannor för att jag styr upp för mycket och har för mycket omkring mej. Jag behöver tid för vila och återhämtning. Okej det kan ligga nåt i detta resonemang men som jag ser det behöver jag få ett rejält skjut, en stor påse karamellkungen och 2 liter Ola. Och kanske en frozen margarita. Å en cigg. Eller en Catch mini (grön). Och stekt fläsk med löksås. Sen kan ja vila.

Med ena handen på hjärtat och den andra på bibeln svor hon en ed. Sanningen och ingenting annat, "jag ska berätta för allt som jag vet".

AVE!

Inga kommentarer: