onsdag 16 september 2009

Vänskap!

LINA & ERIK har fått en son!! Tjoho - det bästa som finns! Grattis fina fina vänner!

Åh mina älskade kollegor...
Kom till mej idag utklädda till patienter så att jag inte skulle sakna jobbet... Saknar jag jobbet? Jovisst. Jag saknar gemenskapen och att vara omgiven av fina vänner samtidigt som man får betalt. Det är nog inte alla förunnat...
Dessutom älskar jag dem för jag fick paket - tjoho, det (näst) bästa som finns! å då menar jag att jag fick paket (inte bara bortklemade baby O som såklart fick de finaste paketen som står att finna norr om Öresund; en fluffig, psykedelisk, bit- och dreggelbok som han bara kommer att älska. Dessutom uppvaktades han med något så rart att ja inte ens bryr mej om att skriva om det, jag visar på bild imorgon!!) Själv fick jag ett halsband som var väldigt mkt jag. Och så en biljon presenter till av Spiffy & Karro. Jag trodde jag skulle svimma när jag tittade ner i påsen och såg en hel hög paket. Som ett hav av lycka. Tack kära ni nu klarar jag några veckor till i celibat! Flodis sov sig igenom hela tilldragelsen så man fick ta sig lite äpplepaj till livs utan sällskap av FHU (Flodhästunge).
Efter fina kollegor anlände äldsta och finaste vännen. Moto damp ner i hennes famn och ville inte bli störd. Dock fick farmor ta över när jag och Janey skulle käka. Detta såg ut som följer:




















Har även talat med fina Emma & Frikadellen. Saknar er, PUSS!
Vad vore livet utan vänner. FUTTIGT.

Till slut ger jag er det bästa jag har:
Mina punchlines kommer ej att variera på ett tag. Kör min vaccinationskampanj före varje AVE ett tag nu även om media idag rappar om att svinis ev. är på nedgång. Kom ihåg att enda sättet att utrota en farsot är att alla tar sitt ansvar och väljer vaccin. Annars skulle var och varannan tonåring ha syfilis å de vore ju himla fräscht.

Visa medmänsklighet - välj vaccin.

AVE!

Inga kommentarer: