fredag 18 september 2009

Trolös eller troslös

Han har sagt sitt första ord: KOSSA!

Wohoo va coolt!

Skämt å sido, inkommer här bara med det som redan var utlovat:
Flodis med sina fina skor!
För övrigt känner jag mej tjatig och inspirationslös. Ville ju alrig att FilthyFlorran skulle bli enbart en mammablogg utan behålla lite av sin själ... Tills jag hämtat mej ur svackan ska ni slippa mej.

En rad till tomten bara innan jag drar på fredagsmys:

Kära tomten (eller gud, den av er som kan make my dreams come true känn er "called upon"),
jag vet att det är tidigt och att du säkert inte har börjat ta emot önskelistor å så än. Men jag tänkte att om jag är ute i riktigt god tid kanske jag kan få något av det jag önskar mej.
1. Att ha 6 före årsskiftet. Som fan.
2. Att kunna sittkissa.
3. Slippa Libressen i brallan. Vill f.ö. inte ens ha bralla, vm i att längta efter att gå troslös, inte bara trolös.
4. Ny parfym Light blue by D&G.
5. Bodum Kaffepress.

Vill inte låta tyken eller så men något av ovanstående bör du väl kunna ordna (du slapp ju släpa hit tvättmaskin förra året det tog jag ju hand om själv eller hur). Jag har ju varit hemskt snäll å så hela året, ja nästa larvig emellanåt med alla mina hormoner.

SNÄLLA!
För HELVETE!

Visa medmänsklighet - välj vaccin.

AVE!

Inga kommentarer: