onsdag 2 september 2009

Sovdag.
Inget nytt under solen.
Prisad vare nappens uppfinnare. Jag böjer mig inför dennes uppfinningsrikedom och välsignar resultatet!
Fint besök har vi haft. Flodhästungen har haft sin första play-date och jag träffat mycket kär vän.
Försök till promenad = regnkaos.
Försök till inköp av födelsedagspresent = kroppskaos. Varför i helvete är det inte olagligt att prova kläder i minst ett halvår post partum. Då hade jag ju haft en ärlig chans att inte totalt förlora förståndet eftersom min egen konstapel kunde gripit in och avvärjt mina klädprovarförsök. Usch. Den ultimata degen bor på min mage och på mina lår. Utsmetad som en överjäst jävel. Hat.

Dock inte bara jag som ser lite risig ut idag. Flodhästungen har fått finnar som en riktig fjortis. Så även han är lite sjavig.

Tillsammans är vi starka fula or not! Du och jag Moto Moto, du och jag...

AVE!

1 kommentar:

Magda sa...

Du e för jävla rolig, tänk att jag hade glömt att du var så skoj! Nu vet jag hur jag skall fördriva min mammaledighet....läsa om dig thihi!! Skrattar högt varje gång, du kan det där med att skriva .
Magda