tisdag 22 september 2009

Det blir ingen text när skrattfestival utan förvarning över går i kaos & skrål festival.
Helgen som sagt, jovars inte så dumt faktiskt.

Lördag = kladdkaka och häng med baby Owes ja, va ska vi kalla dem... Kanske Flodis väktare eller nåt. Ett fysfenomen som skall ansvara för Flodis fysiska fostran och en partyhaj som skall slipa på densammes sociala färdigheter. Tillika 2 fantastiska grabbar som pappi BoBo är vän med, något jag i min tur utbrister i tacksägelse över. Vilka killar alltså!

Söndag = prommis och picknick på Drottningholm med geten och hennes föräldrar. Geten själv a.k.a Frikadellen såg vi inte mycket av. Hon passade nämligen på att sova sig igenom promenaden över hans kungliga majestäts ägor. Vädret och sällskapet på topp alltså.
Detta toppades sedan med ännu en prommis ute i förorten, nu i sällskap med Gusten och Kattmat. Det bortskämda lilla flodhästköttet fick fantastiska presenter av Gurras fina mor och far; Tusen miljoners tack till Ulla och Björn.

Starten på denna vecka har också gått i presenternas och det braiga sällskapets. Igår besök av Fia och Leah av vilka Owe fick en jättefin skjorta och byxor. Idag kom farmor med present från en mycket kär och fantastisk kollega till mej nämligen "min" överläkare Christina. Åh vad jag blev glad! Gulliga du! Farmor hade även med sig present från sin väninna Marianne. Denna unge går det ingen nöd på minsann!
Idag har vi varit på BVC och på nytt konstaterat att det är en mkt stooooor unge om nu någon missat det. Själv är jag lite trött på att höra om det. Det är min unge och han är perfekt hör ni det! Sen att han är lång som en ål med kinder som ett äkta gödsvin det är bara bonus. Så det så!















Ålar är iofs lite bökiga att amma!

Visa medmänsklighet - välj vaccin.

AVE!

Inga kommentarer: