söndag 12 augusti 2007

Helgen passerar i rekordfart.
Skönt dock att vakna av sig själv. Igår morse vaknade jag tidigt men låg kvar i sängen och läste tills jag somnade om igen. Just läst ut Anna Gavaldas Tillsammans är man mindre ensam. Mycket bra bok. Rekommenderas verkligen. När jag sedan vaknade andra gången var klibbigheten och hettan redan ett faktum. Enl. SMHI 97% luftfuktighet. Som i Florida när jag bodde där. Man förbannar alla fall klibbigheten när man byter om för att gå på bröllop.
Länge leve the Jackson´s! De är värda att svettas lite över. På kvällen garden party hos Filanders i Vallentuna. Som alltid trevligt, god mat, gott att dricka, gott att ha chaufför. Bobbo körde mig runt till alla aktiviteter igår. Inte för att Rosa på något sätt liknar en limo men om jag blundade kändes det nästan som om jag hade privatchaffis och limo när jag fraktade min lekamen mellan gårdagens olika events.

Idag snarare vila. Göra mycket lite. Kanske inget alls. Läsa. Alla fall dn.

Ang. min op. så är jag mycket nöjd över gensvaret. Återkommer med datum så fort jag fått det bekräftat, lutar åt 29 augusti. Jag återkommer till detta, var så säkra...

Inga kommentarer: