tisdag 10 november 2009

Det är frågan?

Vad har Zlatan emot Erik & Mackan nu då?
(Själv anser jag att det enda som skulle kunnat anses spektakulärt vid galan igår vore om Zlatan i egen hög person hade firats ner på samma murgrönebeklädda trapets som Amanda Jensen. Eller att han åtminstone skickat Puyol för att emotta priset. Å sån tur hade man ju inte.)

Varför är det godare att äta sallad direkt ur salladsskålen än att lägga upp på tallrik?

När är det ok att sätta upp adventsstjärnorna i fönstret?

Kan man utan att skämmas boka om tandläkartid för 3:e gången?
(Jag bör nog skämmas iofs eftersom jag rätt och slätt skyller på Moto Moto när jag anger varför jag är förhindrad att för inspektion tillgängliggöra mitt öppna gap och få årets skällning, sådär lite lagom subtilt (där andemeningen ändå är att min käft i princip är rutten och det är ett under att jag har några bissingar kvar eftersom jag är så hopplöst slö med tandtråden. Varpå jag alltid pliktskyldigast köper ny tandtråd och försöker se ljuv ut. I år kan man kanske beskylla Moto även för detta...).

Kan verkligen en slemhinna utveckla beroende?

Vad är en lös höft?

Gran eller gran inte?

Kommer tomten i år?

Vem tänder stjärnorna?

AVE!




Inga kommentarer: