onsdag 9 september 2009

Jag ser ut som ett borstsvin.
Hårstråna på mina ben mäter flera cm och jag är så äcklad att jag har lite svårt att ta mej an dem (för utrotning med epilator that is...). På tal om svin, idag har jag diskuterat Poltava med min gynekolog. Hon anser att slagfältet behöver ses över. Så kommer att ske. I oktober. Varpå torkan fortsätter mao. I EN DRYG MÅNAD. Å så lite svininfluensa på det så att man inte ens kan få en decent mun full karamellkung. KILL ME NOW...

Inte bara jag som har varit i kontakt med sjukvården idag. Flodhästungen har varit på BVC för att vägas och mätas. Detta gick finfint. Det kommer att bli en stor herre tror BVC-sköterskan. Äsch svarar Poltava... Tyvärr gjorde besöket på BVC att Moto Motos cirklar rubbades varpå han inte sovit alls på hela dagen. Det som då återstår i hans ännu så länge ganska torftiga liv är äta och bajsa. Dessa två aktiviteter har han tagit sig an med sällan skådad entusiasm. För att göra dagen lite mer festlig har han fått bada ikväll.
Nu torr och nymatad nerbäddad för natten. Själv sitter jag och surfar priser på permanent hårborttagning av kroppsbehåring och bröstplastik.

Vansinne är inte endast av ondo.

AVE!

Inga kommentarer: